بر اساس اعلام دپارتمان داوري، عليرضا فغاني ديدار تيم هاي استقلال تهران و فولاد مبارکه سپاهان را در مرحله نيمه نهايي رقابتهاي جام حذفي سوت مي زند.
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، اين بازي که ساعت 17 امروز شنبه 10 فروردين ماه در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود را عليرضا فغاني به همراه کمکهايش رسول فروغي و سعيد علي نژاديان قضاوت خواهند کرد. داور چهارم اين بازي سعيد فتاحي است و ناظر داوري اين بازي حسين خوشخوان خواهد بود.
همچنين ديدار فرداي تيم هاي پيکان تهران و پرسپوليس تهران را که ساعت 17 روز يکشنبه در ورزشگاه آزادي انجام مي شود را تورج حق وردي و کمکهايش حسن کامراني فر، مصطفي زماني قضاوت خواهند کرد. داور چهارم اين بازي بيژن حيدري و ناظر داوري اين بازي جواد نقي پور هستند.
+ نوشته شده در شنبه دهم فروردین ۱۳۹۲ ساعت 15:59 توسط کمیته داوران بناب
|
این سایت با هدف کمک به داوری فوتبال، مخصوصا داوری بناب ایجاد شده است. دوستانی که مایل به تبادل لینک هستند در بخش نظرات اعلام فرمایند. لطفا ما را از نظرات و پیشنهادات سازنده خود بهره مند فرمایید. با تشکر - کمیته داوران بناب