داوران قضاوتکننده هفته بيست و چهارم فوتبال ليگ دسته اول مشخص شدند و طي آن حاجبابايي و محمدي براي تيمهاي الوند و پاس همدان سوت خواهند زد.
در چارچوب هفته بيست و چهارم فوتبال ليگ دسته اول باشگاههاي کشور (ليگ آزادگان) دو نماينده فوتبال استان همدان يعني تيمهاي الوند و پاس در همدان و رفسنجان برابر رقباي خود صفآرايي ميکنند. در گروه «الف» ليگ دسته اول، تيم فوتبال الوند نماينده شايسته فوتبال همدان در ليگ دسته اول براي ماندن در کورس قهرماني و رسيدن به بازي پليآف به دنبال امتيازات بيشتر از سه بازي باقيمانده است. الونديها در يک بازي حساس و خانگي برابر تيم رده دوازدهمي پارسه ايرانيان قرار ميگيرد که اين مسابقه ساعت 16:15 روز شنبه 10 فروردينماه در ورزشگاه شهداي قدس همدان برگزار خواهد شد و براساس اعلام کميته داوران فدراسيون فوتبال، شاهين حاجبابايي داور وسط، رحيم شاهين و سخاوت سليماننژاد، کمکداوران و محسن شجاعي، داور چهارم قضاوت اين ديدار را برعهده دارند.
به گزارش فارس، در گروه «ب» اين مسابقات نيز رده پنجمي پاس همدان که براي بازگشت به جمع مدعيان به دنبال پيروزي در بازيهاي آينده است، روز شنبه 10 فروردينماه ساعت 16:15 در ورزشگاه تختي رفسنجان به مصاف تيم مس اين شهرستان ميرود.
براساس نظر کميته داوران فدراسيون فوتبال، جمشيد محمدي داور وسط، حميدرضا اميني و محمدرضا غنو کمکداوران و ايمان کهيش داور چهارم اين مسابقه خواهند بود.
گفتني است؛ تا پايان هفته بيست و چهارم مسابقات فوتبال ليگ دسته اول باشگاههاي کشور (ليگ آزادگان)، تيم فوتبال الوند با کسب 39 امتياز در جايگاه سوم گروه «الف» و همچنين تيم فوتبال پاس همدان با به دست آوردن 38 امتياز در رده پنجم جدول گروه «ب» ليگ دسته اول قرار دارند.
+ نوشته شده در شنبه دهم فروردین ۱۳۹۲ ساعت 15:58 توسط کمیته داوران بناب
|
این سایت با هدف کمک به داوری فوتبال، مخصوصا داوری بناب ایجاد شده است. دوستانی که مایل به تبادل لینک هستند در بخش نظرات اعلام فرمایند. لطفا ما را از نظرات و پیشنهادات سازنده خود بهره مند فرمایید. با تشکر - کمیته داوران بناب